FrigG.md Blog

Blog-ul reţelei sociale de ştiri şi articole din Moldova – FrigG.md

Declaraţie copyright Frigg.md

with 4 comments

Ieri pe Twitter am vazut un comentariu destul de dur. Acest comentariu se referea la drepturile de autor pentru siteurile ce preiau stiri, text, etc (informaţionale)… de pe alte siteuri (alte surse). În acel mesaj am vazut ceva, care m-a făcut să cred că anume acel mesaj e adresat şi pentru frigg.md. Astfel mă simt obligat să explic unele lucruri.

Astăzi am plasat un mesaj în josul paginei, care declară următoarele: „Drepturile de autor pentru imaginile si textele publicate in acest site apartin in totalitate autorilor lor si surselor de unde au fost preluate.” Astfel eu exonerez frigg.md de răspundere pentru plasarea unor materiale care direct cad sub incidenţa drepturilor de autor. Dacă vi s-a încălcat un drept prin postarea unui material pe frigg, vă rog să mă anunţaţi, contactele le găsiţi în secţiunea respectivă.

Mai mult, toate articolele conţin referinţă directă spre sursa materialelor  trimise şi publicate, cred că orice întrebare aici decade.

De la mine: Stimaţi internauţi, haideţi eu să nu fac comparaţie frigg cu torrents, care incalcă în mod grav drepturile de autor, şi nimeni nimic nu zice, toţi sunt fericiţi.

Sper să fiu înţeles corect, mulţumesc pentru susţinere tuturor.

Written by friggmd

30 Iulie, 2009 la 15:13

Publicat în Stiri

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mare brinza 🙂

    IamFromK

    30 Iulie, 2009 at 16:17

  2. Mare, mica, dar brinza 😛

    friggmd

    30 Iulie, 2009 at 21:28

  3. Salutare colega,

    Am 4 bloguri, doresc sa fac banner sau link exchange.
    Daca esti de acord iti las linkurile mai jos …. adaugi bannerul de preferat sau linkul si eu iti voi adauga acelasi lucru pe toate cele 4.

    http://reteta-culinara.blogspot.com/
    http://contabilitate-arges.blogspot.com/
    http://fite-si-fetite.blogspot.com/
    http://trilulilus.blogspot.com/

    Multumesc anticipat !

    Cu stima
    Stefan

    Stefan

    6 August, 2009 at 13:31

  4. Ai fost adaugat, succes.

    friggmd

    6 August, 2009 at 19:08


Lasă un răspuns

